sobota, 16 kwietnia 2011

Wiosna już dorosła

"Wiosna już dorosła
Naboje ma w kieszeniach
Ciśnie mnie tej wiosny sznur
Jesieninowski sen majem mi pojesieniał "
by Strachy na lachy


Jedna z moich ulubionych piosenek mojego zdecydowanie ulubionego zespołu. Dzisiaj tekst idealnie pasuje do mojego humoru i pogody za oknem. Kiedy wstałam rano, widziałam, ze świeci słońce i najprawdopodobniej jest ciepło. Kiedy wyszłam z mama na zakupy - byłam zachwycona. Wracając do domu myślałam o tym, czego muszę się nauczyć na najbliższy tydzień, ale w rezultacie umówiłam się z przyjaciółką, chcąc chociaż posiedzieć chwilę na ławce w parku i pooddychać świeży, wiosennym powietrzem. Było cudownie. Nawdychałam się zapachu wiosny i mam też nadzieję,że taka pogoda będzie mnie witała codziennie rano w ciągu najbliższych 10 tygodni do kalendarzowego lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz