wtorek, 19 kwietnia 2011

Sk8er boys and girls

Sk8er boys and girls ?

Dzisiaj po lekcjach zaciągnęłam Adę do mojego domu. Po trzydziesto-minutowym zachwycaniu się przez nią moim mieszkaniem ( I <3 U Ada ) i siedzeniem przez godzinę na lookbook'u zdecydowałyśmy się pójść na Plac Dąbrowskiego zrobić kilka zdjęć. Wychodząc z domu od razu poczułyśmy chłodny wiatr, który oczywiście wiał w przeciwną stronę, niż my szłyśmy. Z tego powodu postanowiłyśmy posiedzieć najpierw trochę w słońcu na Placu. Oczywiście jak zwykle było tak kilku chłopaków jeżdżących na deskach. Ale, co ciekawsze trzy razy tyle było dziewczyn, które:
a) będąc w 2 klasie gimnazjum lansowały się z papierosem w dłoni w środku miasta
b) były poubierane a la " mam Conversy, jestem 'sk8erką' "
c) sądziły, że jak mają okulary przeciwsłoneczne, to nie będzie widać, że gapią się na chłopaków
Urocze ? Na pewno bardziej urocze byłoby, gdyby po prostu się z nimi dobrze bawiły i śmiały, a nie podrywały ich ' na fajkę' ( chociaż nie wiem, czy to dobry sposób na podryw ;p )

A tak kończąc i odbiegając od tematu, to coś tam, co stworzyłam.

Tell me, what do you think about it ...

2 komentarze:

  1. I think it's cute, and eventually your place is really so spacious and simply adore it! Sorry:D
    And thank you for making photos for me 2day:D
    Zostańmy swoimi prywatnymi fotografkami:D?

    OdpowiedzUsuń
  2. True:)
    Co z fotografkami?
    Dobry sposób na rozpromowanie bloga? Wchodz na inne blogi i zostawaiaj komenatrze:)

    OdpowiedzUsuń